23-10-12

Blogpauze


Mijn blogposts worden schaarser en schaarser. Spijtig genoeg mijn creativiteit ook. Ik ben de laatste tijd enkel nog bezig met zentangles en een beetje breiwerk. 
Niet veel om hier mee te delen dus.

Dus las ik een blogpauze in tot de creatieve flow terug op gang komt. Als je vragen hebt op vorige posts, blijf ik die wel beantwoorden. Voel je vrij om door m'n archief te bladeren.

Ik ga er tussenuit met een overzichtje van m'n laatste zentangles.

zt6

zt7

zt8

zt9

zt10

zt11

zt12

zt13

zt14

zt15

zt16

2012-10-23 09.10.29

Een dikke merci aan al mijn trouwe volgers.

7 opmerkingen:

  1. wat kan jij ongelooflijk knap tekenen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh = wat zal ik het missen, die verrassende verscheidenheid aan mooie projecten, met een gevatte, aanstekelijke uitleg en sprekende foto's. Ze toveren elke keer een lach op m'n gezicht. Maar nu pink ik een traantje weg. Kijk niet naar de vallende blaadjes, maar naar de prachtige kleuren en vormen ervan, die daarna het groene gras sieren. WEG met creativiteitsblock, WEG met creativiteitsblock!
    Ooh = maar wat een indrukwekkende tekeningen! Ik ben weer diep onder de indruk hoe de contrasten, diepgang, krulletjes en strakke lijnen, tot een evenwicht komen.
    Ik sta er danook op elke week een zentangle per mail of in de brievenbus te ontvangen!! Zo kan ik er zalig in wegdromen en erin verwonderen hoe die prachtige tekeningen uit je hand en hoofd vloeien.
    Mijn adres ken je wel,
    Neeltje Jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam vandaag voor het eerst op je blog en heb wat rondgekeken. Jammer dat je even een pauze inlast, je blog spreekt me erg aan :) Gelukkig heb ik komende tijd genoeg om terug te lezen op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook iemand voor het eerst. Ik ga nog wat verder rondkijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo mooi, wat maak jij toch veel mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very good post. I'm experiencing many of these issues as well..
    My webpage :: amphora pipe tobacco

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.