11-09-12

Gehaakt dekentje


Ik ben bezig met een nieuw project.

Dat ziet er zo uit:


Het is een lang project.
Een lange termijn project.


Het wordt namelijk een dekentje. 

Gehaakt met haaknaald nr. 3. 
Snel vooruit gaat het dus niet.  Maar dat geeft niet. 
Het is een ideaal project om zonder na te denken te doen tijdens het tv kijken. 
Zo blijven m'n handen bezig.

De gewafelde structuur maakt het lekker soepel en geeft het net dat ietsje meer uitstraling. 


Het patroon komt van Ravelry.

4 opmerkingen:

  1. Hé Katrijn! Ik kom hier even aanwaaien op je blog, wat een leuke en mooie dingen maak je. Die ga ik vanaf nu goed in de gaten houden :-)

    groetjes en nog veel creatief plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dat ik nog met twee dekens bezig ben....deze maar op verlanglijstje, heb toch wol genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren :-D Ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, maar dat kom ik vast op je blog nog wel een keer tegen toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.