29-06-12

Laptopsleeve



Tussen al het verbouwen door brei of haak ik 's avonds als ontspanning. Nu ben ik bezig aan een hoes voor m'n laptop. Ik vond het patroon via Ravelry. Leuke site met véél haak- en breipatronen, vooral in het Engels maar je kan in de patronenzoeker aangeven dat je enkel Nederlandstalige wil zoeken.

In feite is het patroon voor een 'dishcloth', een wasdoekje of zoiets. Ik vind de rondjes er leuk uitzien en de structuur is wat dikker zodat m'n laptop goed beschermd is. Het is niet zo moeilijk als het lijkt, enkel rechten en averechtsen.
Ik heb het aantal steken aangepast aan de breedte van mijn laptop en ben nu de lente aan het breien tot het helemaal rond m'n laptop past.

De 'special effects' van de foto's is gemaakt met de pixlr-o-matic, er zijn heel leuke effecten bij van subtiel verouderd tot compleet overkill ;). 

Sssst. 
Ik gebruik ze in feite als camouflage voor de slechte kwaliteit van mijn foto, met een gsm getrokken in een donkere kamer is.





PS: Bedankt Bumblebee voor de Sunshine award!




2 opmerkingen:

  1. heel leuk idee, zo'n laptophoes. En tja, ravelry, daar kan je uren op rondsurfen hé... van het ene patroon naar het andere, allemaal zo mooi !groetjes, rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello
    Fabulous posting! This webpage presents helpful data to us, I praise you

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.