29-04-12

Mario Bros kussentje


Eindelijk ... eindelijk ... eindelijk
een echte blogpost.




Een tijdje geleden kochten we een nieuwe bureaustoel. Ik vond eigenlijk niks naar mijn goesting. Ik zit graag zacht maar die normale bureaustoelen hebben een vaste zitting, niet ideaal hier in huis. Uiteindelijk gingen we voor een minder comfortabel maar makkelijk afwasbaar exemplaar. 

Ik had hier zo nog een handig wigvormig kussentje liggen om met een rechtere rug te zitten. Saai zwart dus besloot ik er een leuke hoes voor te haken. Ik koos voor de paddestoel van Mario Bros, ideaal voor al die uren dat het in gebruik is tijdens het spelletjes spelen op de pc.

Het ontwerp voor het vraagteken komt van Ravelry. Dat van de paddestoel kan ik helaas niet meer terugvinden.






1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee zeg. Als moeder van 2 puberzonen lijkt me dit ook wel een leuk project om voor ze te maken. Het zijn namelijk echte mario fans. Bedankt voor de tip. Oja, de andere telpatroontjes staan gewoon op raverly....
    Liefs, Melanie
    http://melanie-mijnknutsels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.