20-03-12

In reparatie...




Help, al bijna één maand geen blogpost. 

Mét reden ...
Het fototoestel van 1 jaar oud, is in reparatie wegens geblokkeerde lens.
De laptop van 2 jaar oud (net buiten garantie natuurlijk) is in reparatie wegens 'doet totaal niks meer'.
Mijn tabletpc (genre Ipad) van nog geen 1 jaar is in reparatie wegens 'werkt alleen soms nog als ik er op duw'.

Grrrr

Hopelijk binnenkort allemaal hersteld.
Ik ben ondertussen nog wel creatief bezig geweest dus dan post ik ineens een heleboel.
Beloofd.

2 opmerkingen:

  1. wat balen voor je zeg!! Ik hoop dat je snel alles weer op orde hebt en dan kunnen we weer genieten van je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pech met al die apparaten.
    Het lijkt de wet van Murphy wel.
    Hopelijk wordt het snel opgelost.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.