13-02-12

Siliconen cupcakevormpjes

Recept suikervrije bosbesmuffins

Eén van n'm favoriete bakspullen zijn mijn siliconen cupcakevormpjes. Omdat m'n combi microgolf/heteluchtoven ook voor het bakken het beste werkt als ik de draaischijf erin laat, passen gewone muffinvormen niet. Ik zet dus deze vormpjes zo op de draaischijf. Er passen er veel meer op als bij zo'n muffinvorm.

Dus wil ik mijn Belgische bakkende lezers ervan op de hoogte brengen dat deze vormpjes deze woensdag in de Aldi verkocht worden voor een véél lagere prijs als die je in andere winkels koopt. Ze hebben ook koekjesstekers.

Geen idee of de actie gelijktijdig in Nederland loopt.






1 opmerking:

  1. Ze lijken mij ook zo handig, ik heb ze al op mijn verlanglijst staan! Hopelijk stunt de Aldi er hier binnenkort ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.