07-02-12

Draagbare crea organiser





(gevonden in Gamma)





10 opmerkingen:

  1. piep

    luek, kan je altijd zo vertrekken naar de bee

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig! En het ziet er keurig opgeruimd uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel handig uit, ik ga morgen is even opzoek. Handig voor mijn spullen voor de banketbakkersopleiding die ik volg in Antwerpen bij www.provant.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor de tip, ik ga ook maar eens kijken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handige opbergdoos! Ik kan wel een paar dingen bedenken die opgeruimd moeten worden... (bloos)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dat ziet er georganiseerd uit! Handig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.