02-01-12

De eerste post van het nieuwe jaar!

En die begin ik met...

een overzicht van vorig jaar :).


Namelijk de top vijf van mijn posten van 2011. 
Ik had echt nooit kunnen dromen dat zoveel mensen mijn blog zouden lezen. 


Dankjewel allemaal!


Nummer 1
Ze worden hier nog elke keer gebruikt. Ik heb het A4 blad in drie geknipt en achter elkaar geplakt tot één lange rij. Aan het eind van de rij wordt steevast de speelgoedboot ook gewassen :). 




Nummer 2
Goed voor wel twee of drie namiddagen knutselpret.



Nummer 3
Deze gebruiken we zelf niet meer omdat ze overbodig zijn geworden.
De kindjes passen de regels nu uit zichzelf toe :D.




Nummer 4
673 bezoekers
Het recept van mijn koekjestaart
Het blijft één van de favorieten in onze familie.






Nummer 5
456 bezoekers
Tutorial: taart met een surprise
Van zodra ik dit soort taart op Pinterest tegenkwam, moest ik het gewoon uitproberen. 
In mijn eigen versie natuurlijk.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.