09-11-11

houten wijnkist + hoes met vakjes = ordelijke wolvoorraad



7 opmerkingen:

  1. erg leuke en praktische vondst! mooi idee van recyclage! groetjes, Hilde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi opgelost zo! En het ziet er heerlijk geordend en tegelijkertijd vrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat handig, en wat ziet het er vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke oplossing :). Je herinnert me eraan dat ik mijn spul ook eens moet sorteren en opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw. Ik zit hier te stikken van jaloezie...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er netjes uit! En leuk gedaan ook!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.