01-09-11

Give away n.a.v. mijn eerste blogverjaardag

Eindelijk is 't gelukt om m'n foto's up te loaden dus nu heb ik weer een voorraad aan nieuwe projecten om te posten. Maar allereerst de give-away voor m'n eerste blogverjaardag én de 100 volgers mijlpaal.





Ik geef 2 cadeautjes weg: een muffinspeldenkussentje en een donutspeldenkussentje. De speldjes zullen er niet bijzijn, ik wil niet dat de postbode zich eraan prikt maar wel een aantal leuke knoopjes uit m'n verzameling.


Je kan meedoen door een berichtje achter te laten met het speldenkussentje van je voorkeur en welke kleur knoopjes je wil. De winnaar wordt getrokken op 10 september, mijn officiële blogverjaardag.








Katrijn

 

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd (nou bijna dan)!!! Ik doe heel graag mee voor de muffin en de blauwe knopen. Mijn knopenvoorraad kan wel een boost gebruiken. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd! ik doe graag mee voor de donut en kleur knopen maakt niks uit! ik zal het ook op mijn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de blog. Leuke presentjes geef je weg.
    Ik ga ook voor de donut, geweldig is deze zeg!
    En knopen, tja lastig aangezien ik een knopentic heb. Maar nu gaat mijn voorkeur uit naar de zwarte of bruine.
    gr. Imre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je mijlpalen! Ik doe graag mee met je give-away, maar ik heb geen voorkeur. (kan gewoon niet kiezen, vind het allemaal leuk :-))

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaw, de cupcake vind ik wel heel lekker (lol), en wat betreft de knoopjes, mmmmmmmmm, moeilijk kiezen... Ik ga voor de roze ;-)
    Ik zet ook een link op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, hoor!
    Ik doe graag mee! De muffin vind ik wel heel leuk en de roze knoopjes!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!!! Ik doe graag mee voor de muffin en blauwe knoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee voor de mooie muffin en de blauwe knoopjes zien er leuk uit !

    (hellensenden at hotmail dot com )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik doe graag mee voor de muffin en voor rode, gele , groene of blauwe knoopjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hip hip hoera! Ik doe graag mee! De muffin ziet er geweldig uit (de donut trouwens ook, moeilijk kiezen) en de rode knoopjes zie ik't liefst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!
    Ik zou graag meedoen voor de muffin en de rode knoopjes!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh de speldenkussentjes zien er echt uit om op eten, de muffin vind ik SUPER samen met de blauwe knopjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, wat een leuke en grappige speldenkussentjes zeg! :)...Daar wil ik wel een kansje voor wagen..

    Tuurlijk wordt ik volger en een linkje zal ik ook even plaatsen in mijn overzicht..

    Fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o,ja, de muffin vind ik ontzettend leuk tezamen met de rode knoopjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee voor de mooie donut en de zwarte knopen ....
    sorry dat ik anoniem reageer ... mijn googleaccount wil niet mee werken ... heeft nog iemand dat probleem????
    Ik wil gerust een link zetten op mijn blog ... alleen is mijn blog voorlopig nog privé tot hij volledig in orde is voor het grote publiek .... .

    groetjes Rapgy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo'n leuke speldenkussentjes, vooral het cupcakeje! En van de knoopjes zie ik de zwarte graag, maar de blauwe ook... :)
    Ik zet ook nog 'n linkje op m'n blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gelukkige blogverjaardag! Daar moet ik nog effe op wachten :o)
    Maar 'k feest graag met je mee :o) de donut en de roze knopen zijn mijn favo :o) ... krijg er zo zin in haha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.