28-08-11

Regenboogmobiel


Toen ik deze mobiel zag, wist ik dat ik hem moest maken en meteen ook voor wie. Mijn kleine neefje, ondertussen al weer drie maand oud.

Je hangt de mobiel boven het verzorgingskussen. Bij het verschonen, geef je er een tikje tegen zodat de figuurtjes zachtjes draaien en het kleintje afleiden.


















Ik paste een paar dingen aan:
*De zonnestralen zijn rechtstreeks aan de zon genaaid. Ik heb het patroon van achter naar voor uitgevoerd door steken te minderen tot aan het puntje. Zo lukte het me beter om een mooi puntje te krijgen.
*Ik heb de wolk dubbel gemaakt, de twee delen aan elkaar genaaid met de zon ertussen en opgevuld. Zo ziet die er ook langs achter mooi uit.





Katrijn

6 opmerkingen:

  1. heel leuk idee en gedaan Katrijn de regenboogmobiel : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad mooi he, ik maakte hem al, en mijn schoonzus wilt er ook 1e :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een succes! Ons klein mopje kijkt met grote ogen naar de draaiende zon, regenboog en rinkelende druppeltjes. En dan worden we verwend met een grote lach. Super bedankt tante Katrijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke mobiel! Ik kan me voorstellen dta je neefje ermee in zijn sas is :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.