31-08-11

Blog replay: Kralen maken met zoutdeeg

12 opmerkingen:

  1. Om te onthouden voor een regenachtige dag - maar vandaag schijnt de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk!
    Ga ik zeker doen.
    Vroeger deden we het vaker maar de laatste tijd niet meer.
    Bedankt voor de tip!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben maar meteen fan geworden van je facebook. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ze zijn nog mooi ook zeg! Veel goedkoper dan Das klei.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit deed ik vroeger ook. Bij mij op school heette het brooddeeg, totdat er een meisje echte broodjes wilde bakken, en van het deeg snoepte......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee. Ik ga dit zeker ook eens doen met mijn (gast-)kinderen! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is zo leuk.
    Vroeger deed ik het veel met de jongens maar de laatste tijd niet meer.
    Weer eens oppakken, denk ik...

    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een goede tip voor een gure herfstdag. Dit ga ik binnenkort weer eens doen met deckids. Dank voor de inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.