18-08-11

Blogverjaardag

Binnen een paar weken is het mijn éénjarige blogverjaardag. Zo snel al, ik kan het nauwelijks geloven. En dat ik zo snel zoveel lezers zou hebben al helemaal niet. Dank je wel allemaal!

Ik broed nog even op een giveaway. Als ik tegen dan 100 volgers heb, geef ik er twee weg. Dus ben je het nog niet, maak jezelf dan even lid hier rechts >>>>>

Deze eerste posts zagen er nog heel wat anders uit. Dit was m'n eerste banner:

Daarna volgden er nog een paar:







En dit was m'n allereerste post, die behalve m'n familie en vrienden vermoedelijk niemand gezien heeft :).

'Het Thuisproject'.

Woensdagmiddagprojectje: Herfstig eierdopje
Creatief maar ietwat chaotisch stort ik mij in telkens nieuwe projecten om ons huis te verbeteren, verfraaien en te re-organiseren. Van kleine handwerkjes, puur voor het plezier en knutselwerkjes met de kindjes over DIY decoratie uit WEB winkel materialen tot een volledige herinrichting van de wasplaats met IKEA opbergmeubels, deze bezige bij heeft altijd wel enkele projecten lopen...

...en af en toe geraakt er ook écht iets af.





Mijn allernieuwste project is deze blog. Volg de plannen, goeie voornemens, vorderingen én eindresultaten van al mijn DIY-perikelen op 'Het Thuisproject' .
  


Grappig hoe in maar één jaar tijd m'n stijl helemaal veranderd is.

Ter gelegenheid van m'n blogiversary zal ik de volgende dagen nog een paar van m'n allereerste posts herposten.




Katrijn

4 opmerkingen:

  1. Wauw, alweer bijna een jaar! Leuk om te zien hoe je stijl zo veranderd is. Ik vind je blog een genot om te lezen en zien, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhm.. Volgens mij zit je nu aardig 'tegen de 100'.. Dusse... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is het om te zien hoe je blog is veranderd! En steeds mooier!
    Gefeliciteerd!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.