06-07-11

Hard gewerkt dit schooljaar



Katrijn

6 opmerkingen:

  1. das best een hele stapel produtiviteit :-)
    btw over je vorige blogje pijnt 2 heb ik ook vaak last van iets leuks zien en het daarna kwijt zijn als ik t ehm "nodig"heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hard gewerkt! Een welverdiende vakantie nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pff, wat een stapel! En ga je die nou allemaal bewaren, of hij krijgt de stapel een enkeltje papiercontainer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Vlijtig Liesje: Ze zijn maar aan één kant bedrukt dus we hebben er een grote stapel klaspapier bij. Ik schat dat die tegen 't eind van de vakantie opgebruikt is door mijn wel erg productieve tekenaars :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahum, kladpapier natuurlijk hoewel het eerst dus klaspapier was ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.