07-06-11

Testkoekjes




Katrijn

10 opmerkingen:

  1. Dat is nog es een test zeg, ze zien er mooi & lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier geraakt via de ultieme mama blog, en hier kom ik zeker en vast nog terug!! Zo'n toffe dingen die jij verzint seg!
    Vind je het erg als ik wat ideetjes pik?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zien er lekker uit! En ze zijn mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linkje gevonden via mamablogs! Die koekjes zien er briljant uit! Echt geweldig. Zijn het gewone vanillekoekjes met glazuur? Ik ga een poging wagen, mijn dochter is gek op appels en op koekjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, inderdaad, het zijn vanillekoekjes met Royal Icing. De recepten staan bovenaan onder het kopje 'koekjes'.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, die hebben de test ruimschoots doorstaan hoor. Ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, die zou ik wel willen testen hoor!!
    Groetjes,Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.