28-06-11

Give away en nieuwe look

Dit is mijn honderste bericht!

En wat een plezier heb ik gehad in het delen van mijn projecten met jullie. Mijn creativiteit heeft er een enorme boost door gekregen.

Een dikke dankjewel is op zijn plaats aan al m'n lezers. 84 volgers telt deze blog alweer. Ik had nooit kunnen dromen dat zoveel mensen hun weg zouden vinden tot deze blog. Telkens weer word ik geraakt door jullie lieve reacties en als ik dan een berichtje krijg van een lezer die zelf aan de slag ging aan de hand van mijn tutorials, ben ik helemaal in de wolken.

Jullie zijn hier natuurlijk niet vanzelf terecht gekomen, velen vonden een link naar Het Thuisproject op één van de volgende blogs die ik even in de kijker wil zetten.




















































Al doende, begint meer en meer voor mij duidelijk te worden welke richting ik in wil met m'n hobby's én met deze blog. Zo begint Het Thuisproject ook buiten de online wereld vorm te krijgen.
Vandaar dus de nieuwe look die de inhoud en de naam naar mijn gevoel prima verenigd. In plaats van een logo te ontwerpen op papier maakte ik er geheel in Het Thuisproject-stijl een koekje van :).
Ik heb zelfs de favicon aangepast. Sinds gisteren weet ik dat dat het mini prentje naast je url in de adresbalk bovenaan is. Hier vond ik hoe je dat doet.

Ik bestelde bijpassende visitekaartjes om mee te geven bij de koekjescadeautjes die ik geef. Ziet dat er niet lekker professioneel uit? Niet dat ik van plan ben er voorlopig op professioneel vlak iets mee te doen.





Koekjes Give Away!

Ik heb besloten om deze keer koekjes weg te geven!

Hoe ze eruit gaan zien wordt een verrassing, ik heb er zelf nog geen idee van.
Het is ook nog even spannend of ze wel heel zullen aankomen maar toch wil ik het erop wagen. Tenslotte zijn koekjes op dit moment de essentie van Het Thuisproject.

Wil je meedoen, laat dan een berichtje achter onderaan. Zorg ervoor dat ik je kan bereiken (emailadres zichtbaar in profiel of vermeld in het bericht) want ik ben van plan de koekjes tegen de einddatum al te maken en dan moet ik ze wel snel op kunnen sturen zodat ze nog lekker vers zijn als ze aankomen.

De koekjes give away loopt af over één week op dinsdagavond 5 juli.


Katrijn


22 opmerkingen:

  1. Die visitekaartjes zien eruit om op te eten, echt super leuk! En ik wil je koekjes wel eens proeven dus ik doe mee!! Ik zal een linkje op m'n blog zetten. Groetjes Carolien (teveelleuks@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo, ik heb altijd al eens die beroemde koekjes van je willen proeven!
    En wat een profi visitekaartjes! Geweldig mooi. en zo'n favicon (moest een kijken hoe het ook alweer heet...) wil ik ook wel.

    Ik hoop nog veel berichtjes van je te mogen lezen Katrijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee, altijd leuk om baksels van andere te proeven :)
    groetjes Inge

    p.s. ben wel tot 10 juli op vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm, die koekjes zien er heerlijk uit. Zou een leuk verjaarscadeau zijn (5 juli ;-)) Het kaartje ziet er trouwens ook uit om in te bijten...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. KOEKJES!!! mmmmmmmmmmmmmm en ze zien er zo leuk uit!! Vind dat ik dat wel heb verdiend na al die weken dr. Frank :-)

    groetjes, Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die visitekaartjes zijn schitterend!! Ik heb op Facebook ook je link van Sweetopia gedeeld om meer stemmen te ronselen!

    En ja, ik wil dolgraag je koekjes proeven :-)

    Tiene -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat een leuke give away. ik wil wel meedoen hoor!(juvake@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die visitekaartjes zien er te gek uit! Waar heb je die laten maken/drukken? En ik doe natuurlijk graag mee met je give away, wil die koekjes van jou wel eens proeven! (hoepzika@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd!
    Een echt feestje!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw koekjes zijn onwaarschijnlijk mooi! En je visitekaartjes zijn om van te smullen. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Koekjes! Ze zien ze zo leuk uit! Ze kunnen niet anders dan geweldig lekker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooie koekjes!! ik doe graag mee...

    groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De layout van de blog en de kaartjes zijn mooi gelukt! En natuurlijk doe ik graag mee aan je give-away, wie wil nu niet van die mooie koekjes proeven :-) Mijn email adres vind je in mijn blogje onder de tab "contact".
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker lekker lekker
    ALtijd leuk om eens anderen lekkernijen te proeven, dus ik doe zeker mee!!!

    Groetjes (en smakelijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier wil ik ook wel kans op maken, ik ga hem ook op me blog zetten. Je visitekaartjes zijn geweldig!!!

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kan ik er ook nog bij??? Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....
    Ik zet ook een linkje op mijn lekkerbekkenblogje ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw... supercoole koekjes en kaartjes! Heel leuk gemaakt. Ik zet ook wel een linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, dit zijn de leukere give-aways. Zeker als de koekjes die je gaat versturen net zo mooi worden als die prachtige koekjes van de kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe heel graag mee voor jouw koekjes! Het water komt al in mijn mond! (zelfs jouw visitekaartjes zien er om op te eten uit!) Je vindt mn mailadres terug via mijn profiel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als ze net zo lekker smaken als ik denk... jammie! Ik doe op de valreep mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.