14-06-11

Eerste naaiwerkje van mijn vijfjarige





Katrijn

15 opmerkingen:

  1. ah lief zeg!
    Goede oefening voor de motoriek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze begint al jong! Dat wordt een groot talent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo lekker ingespannen bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En? Is mama trots? :)
    Hartelijke groeten,
    Karin

    PS Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Zo iets kan ons volgende project worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Karin: héél erg trots. Het was de festoensteek, niet de allergemakkelijkste toch (ik moet er zelf telkens over piekeren hoe het ook al weer moest). Na een steek of 10 kon ze het helemaal zelf!

    @ima: Ik kocht een setje voor een paar euro in Het Kruitvat met al voorgemaakte gaatjes in. Ideaal als startertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Naaide ze het niet vast aan je stoel/bank? (zo lijkt het net op de foto). Gr. Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jong geleerd is oud gedaan. Die kleine meid wordt vast net zo creatief als haar moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lol, nee hoor Gerry, het is met een stompe plastic naald.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.