11-05-11

Woordeloze woensdag



Katrijn

12 opmerkingen:

  1. Ohhhh, wat gaat dat allemaal worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word altijd heel hebberig van zoveel leuke wol....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om die verschillende kleurtjes én structuren bij elkaar te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, dus je moet een fotootje plaatsen bij het logo. Een foto wat je bezig houdt? Ik zal er nog wat bij plaatsen.
    BIj jou moet ik vooral denk aan "wild breien". Gebeurt dat ook in België?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kan heel wat van gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben benieuwd wat je daar allemaal van gaat maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een deel is ondertussen al gebruikt als poefjes (later een keertje foto's daarvan) en nu ben ik bezig aan een babydekentje.
    Carola: nog niet gezien hier, nee maar 't lijkt me ontzettend leuk om stiekem met een groepje te doen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wow heb je ook al zo'n lekker wolvoorraad. ik ben ook al zo blij met de mijne...en genoeg projecten in de planning!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.