15-05-11

Nieuwe look

Weet je, toen ik met deze blog begon dacht ik dat die vooral ging gaan over haken, breien en ander handwerk. Ondertussen is vooral het bakken op de voorgrond gekomen. Ik ben er dol op en verlies me steeds meer in het uitproberen van nieuwe recepten en het verbeteren van mijn decoratietechnieken. 

Het werd dus dringend tijd voor een nieuwe look die de inhoud van deze blog beter weergeeft.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. De header is gebaseerd op de taart uit mijn vorig bericht:

Citroentaart met aardbeien en witte chocoladeroom



Katrijn

8 opmerkingen:

  1. Leuk hè dat je doorheen het schrijven van een blog veranderd van 'hoofdonderwerp'
    En wie weet ga je volgend jaar wel passioneel de tango dansen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtig Katrijn!
    en je bent zo veelzijdig, dat het idd straks wel weer een ander hoofditem kan zijn!
    Groetjes (en ik blijf je volgen hoor)

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, de tango, ja had me op school moeten zien tijdens de dansjes in de turnles, ik bakte er niks van... :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Katrijn, wat heb jij een lekkere blog ! Ik ga je volgen en alle recepten uitproberen... Groetjes, Rozemie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.