24-04-11

Give-Away: Poncho/babydekentje

Hoera, hoera, ik heb meer als 50 volgers! Ik bleef steken op 46 maar nu zijn er ineens heel wat bij. Zou het iets te maken hebben met mijn eerste bijdrage op 'Zelfgemaakt van mij door jou'? Op deze blog delen een aantal creatievelingen hun zelfgemaakte cadeautjes als inspiratie voor die van jou. Ik deelde er mijn citroen-kaneelkoekjes, bijna iedereen houdt wel van wat zelfgemaakt lekkers als cadeau.

Een warme welkom aan de nieuwe volgers en dank je wel aan al mijn trouwe lezers. Ik waardeer jullie input enorm.

Een ideale gelegenheid om een give-away te doen.

Een paar jaar geleden maakte ik voor mijn dochtertje een poncho die ze helaas nooit heeft willen dragen. Hij ligt hier die hele tijd verloren in een hoekje. Ik heb er behoorlijk wat tijd ingestoken dus vond ik het zonde om hem gewoon naar het kringloopcenter te brengen. Hopelijk is één van jullie er blij mee.

De poncho is in streepjes zachtgeel, wit en verschillende tinten groen. Het is afgeboord met een geschulpt zachtgeel randje. Ik ga er nog een mooie knoop en een bijpassend gehaakt koord met pomponnetjes aanmaken, het oorspronkelijke is verloren gegaan. De poncho is ongeveer geschikt voor een kind tussen de 4 en de 6 jaar of als omslagdekentje voor een baby. Ideaal voor een frisse lente-avond.

Je kan meedoen door een berichtje achter te laten waarin je laat weten voor wie je hem wil hebben. De give-away loopt 14 dagen tot zondag 8 mei.

De foto's zijn niet zo bijster geweldig maar je krijgt wel een idee van hoe het eruit ziet. De eerste foto geeft de kleuren het beste weer.





Katrijn

11 opmerkingen:

  1. een collega van me gaat binnenkort een kindje krijgen. En dat kindje gaat daar schoon mee staan ! ik ben er zeker van !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een mooi kleedje!! die kleur staat ongetwijfeld fantastisch bij mijn zoon met zn mooie donkere huid en lichte ogen!! ik zou graag kans maken om te winnen!

    groetjes josy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je op bezoek kwam. nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw notebook met uigeprinte agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met een baby op komst kan ik zo'n omslagdoek absoluut gebruiken! Leuke combinatie van kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!
    Daar zou mijn vers 5-jarige dochter mee lopen pronken. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Katrijn! Je hebt dan ook een leuke blog, geen wonder dat er steeds meer volgers komen.
    (ik doe niet mee met de poncho hoor, heb geen baby meer...:)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als één van jullie hem wint, verwacht ik wel een mailtje of blogpost met een fotootje als hij gedragen wordt he. Ik ben benieuwd hoe het gaat staan.

    @lheurebleue: Misschien doe ik wel een tutorial als ik er één maak voor volgende maand. Dan kan ik jou techniek met het naaien van de rug uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wil ook wel mee doen als mijn spookje (bijna 3) heb niet wil er zijn nog neefjes of nichtjes onderweg .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ik zag een plaatje van je give-away op annemarie's breiblog. Dit lijkt mij een erg leuke omslagdoek voor een oppaskindje, of een poncho voor zijn grote zus!

    Liefs,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat je dochter hem niet aanwilde...want hij is WEL heel leuk! Graag doe ik mee met je give-away!
    Groetjes Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps...vergeten te zeggen: lieve vrienden van ons verwachten hun 2e kindje...als t net zo mooi is als hun eerste, dan zal het geweldig staan...ik zou hem dus wel als kraamkadootje willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.