08-04-11

Dit is zo leuk! Volgens mij volgen er nog veel meer :).






Katrijn

10 opmerkingen:

  1. Te gek! Ik heb het ook even geprobeerd maar met een trackball lukt het niet zo goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!! Vraag me af hoe je dat doet, maar soms moet je niet alles verklappen. ;-)

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat wil ik ook proberen. Gauw de site checken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier verschijnen gewoon 2 blanco vakken op je site. Dus geen idee wat het is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als de site van Odosketch te druk is geraken de filmpjes blijkbaar niet geladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk, ik ben het ook aan't proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met een pentablet (digitale pen, zeg maar). Helaas is ze stuk dus zullen er voorlopig toch geen schetsen meer volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond je tekeningen zo leuk, dat ik ze op mijn blogje zette, met een linkje naar je blog, indien je dit niet ok vindt, laat het me dan maar weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/2011/04/een-vlugge-sketch.html

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.