09-03-11

Ons beloningssysteem

 10 stickers = 1 minicadeautje uit de doos





6 opmerkingen:

  1. Slim gevonden! En ook nog eens veel goedkoper dan die dure beloningsborden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien hoe ieder zoiets op zijn eigen manier doet, wij hebben een knikkerpotje tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er geinig uit...ik ben niet zo van de beloningsborden enzo....waar gebruik je het voor ???beloning voor welk goed gedrag?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor letterlijk ALLES. Aankleden, uitkleden, jassen en schoenen aan, groenten eten, opruimen,...

    Doordat ze snel aan 10 zijn en iets mogen kiezen, blijft de motivatie hoog.

    De cadeautjes zijn echt maar mini hoor: een stempeltje, een magneetje, een paaseitje, een plastic diertje, een snoepje,...

    Ik haal veel van die kleine prulletjes in de kringloopwinkel. Vaak met een hele set bijeen voor 25 cent of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan zo, werkt vast positief!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.