30-03-11

Koekjestaart & chocolademuffins







11 opmerkingen:

  1. Vooral die taart is prachtig. Haast zonde om op te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat heb je dat knap gedaan! Het ziet er prachtig (en heerlijk) uit! Je kunt wel een taarten-en koekjeswinkel beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke baksels! En ook mooi gedecoreerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje!!! Prachtig gemaakt!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan ik ergens het recept van je koekjestaart vinden? Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die ziet er veel te mooi uit om op te eten !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij kan er ook wat van hoor, met minimale benodigdheden, zo'n mooie en denk ik lekkere taart. De dinotaart is ook erg leuk zeg. België is ook lekker aan het bakken geslagen!
    Heel veel succes met je creatieve ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.