09-02-11

Meer gepimpte T-shirts




7 opmerkingen:

  1. die onderste is wel super vrolijk zeg!!!
    en leuk om iets 'ouds' en nieuw leven in te blazen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat shirtje met die aapjes is gewoon geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het T-shirt met het aapje maakte ik met een 'naai je eigen knuffel' knutselsetje uit Het Kruitvat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzetend leuk (en ja ik ga ook voor de onderste :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk! Ook die met de knoopjes: zo simpel en toch zo hip!
    Groetjes, Karin ---De Merle---

    sttt, nu weer woordeloos.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie gehaakte bloemmetjes! Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.