18-02-11

Even tussendoor...

Gisteren heb ik alvast wat figuurtjes uit fondant gemaakt voor op de taarten. Geen foto's want m'n familie leest mee, dat hoop ik toch. Het moet een verrassing blijven tot zondag. Morgen kan ik eindelijk beginnen aan de taarten zelf. Ik kijk er al de hele week naar uit. In mijn hoofd zijn ze geweldig, nu hopen dat het lukt om ze in 't echt net zo mooi te krijgen.

Wel een fotootje van de tassenganger die ik maakte voor aan m'n kleine meid haar boekentas. Vooral het belletje vindt ze geweldig.


Gisteren ook naar de Hema geweest. Ik had in de folder een doos met 75 uitstekers gezien voor 5 euro. Zo is m'n koekjes-uitsteker-collectie op slag verdriedubbeld! Nu heb ik dus uitstekers van zowat de hele dierentuin, het alfabet, allerlei vervoersmiddelen, sporten en maar liefst drie verschillende dino's. Die laatste zullen nog goed van pas komen bij de dinotaart.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.