16-02-11

De zoon doet aan waarnemingstekenen





10 opmerkingen:

  1. Leuk zeg dat doe ik ook,vooral met fashion design ,maar met een houten popje!
    Dat leer je veel van!

    groetjes,

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knáp, dat hij dat zo precies kan. En zo geconcentreerd!

    Leuk blog heb je, interessant. Ik zag al wat suikervrije recepten, daar ga ik zeker eens iets van proberen. Goed idee ook, die pictogrammen bij het wassen etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk! Dat deed ik als kind ook veel. Gelukkig kon mijn vader me er goed bij helpen/aanwijzingen geven. Zo leerde ik best veel over tekenen én hoe dingen in elkaar zitten én hoe je goed naar dingen kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat doet hij zo te zien supergoed zeg! Zou het denk ik niet kunnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk, ook een talent! Grappig dat de dino de ene kant op staat en hij hem andersom kijkend tekent. Da's hartstikke knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh hartstikke leuk zeg!! en het ziet er al best goed uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor de complimenten aan m'n zoon :).
    @ Moi-kapelka: Ik heb ook zo'n popje maar dat is ondertussen door de jongens omgetoverd in een robot. Ze hebben er gewoon op getekend :?.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geconcentreerde aandacht, mooi om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En hij kan het nog goed ook zeg! Wat een heerlijk beeld: een tekenend kind, en niet achter een schermpje.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.