20-02-11

De verjaardagstaarten

Zo, het bezoek is de deur uit, de opruim doen we straks wel. Tussendoor dus even tijd om de taarten te tonen.

De inspiratie voor mijn dochtertje haar taart is Assepoester. Je weet wel, de muisjes maken een mooie jurk voor het bal.
Die rode bol is een speldenkussentje. Nee, het is geen massief stuk fondant, er zit een chocolade cupcake in.






Mijn zoontje was heel specifiek in z'n wensen: Het moest een Albertosaurus taart worden. De archeoloog heeft z'n schop en borsteltje nog laten liggen na het uitgraven van het skelet ;).



Voor deze taarten gebruikte ik kriekenbotercr├Ęme als vulling en marshmallowfondant en gewone rolfondant voor de decoratie.

6 opmerkingen:

  1. Je bent een genie en een creatieveling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai Katrijn keimooi !!!! Proficiat !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ge-wel-dig! Je kunt trots zijn op jezelf zeg!

    Groetjes,
    Karin ---De Merle---

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo een taart zou mijn zoontje ook wel willen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden zeg!

    Ik kom via het "10 projecten" blog op jouw eigen blog terecht en ik heb me als volger aangemeld. Je hebt zo'n beetje hetzelfde thema van bloggen als ik.

    Ik wens je nog een fijne dag,

    groetjes van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die dinotaart is gewoonweg fantastisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.