13-02-11

De Stylish Blogger Award

Hebben jullie al wel eens gehoord van de Stylish Blogger Award?

Ik nu wel, ik kreeg hem van Hoepzika. Een leuke mama van 3 die net zoals ik, houdt van kleur, breien, haken, naaien en bloggen. Dankjewel Hoepzika!

De Stylish Blog Award is een soort van 'blogketting'. Je krijgt hem van iemand, vertelt 7 dingen over jezelf en geeft de Award door aan maximum 15 van je favoriete collega-bloggers.

Hmmm, 7 dingen over mezelf...

1. Ik ben zolang ik mij kan herinneren al creatief bezig geweest. Ik heb van mijn zeven tot m'n achttien 'tekenacademie' gevolgd.

2. Na m'n 18 heb ik nauwelijks nog getekend. Unief en daarna kinderen en zo... Als uitdaging heb ik me voorgenomen om dit jaar elke twee dagen een schets te maken in m'n schetsboekje. Het staat zelfs op nr. 8 van m'n '10 in 11' lijstje.

3. Op m'n 16 zat ik voor het eerst achter de naaimachine. Ik maakte een rugzak met bloemen. O help, dat is al half m'n leven geleden... De kleurtjes zijn een beetje vervaagd maar hij is nog even stevig als toen.


4. Ik slaag er in om gemiddeld 10 keer per jaar m'n handtas ergens achter te laten. Zo verstrooid ben ik. In al die jaren - ook vanaf m'n 16 - heb ik nog maar één keer ze niet meer teruggevonden. Helaas met m'n splinternieuwe Ipod nano erin :(.

5. Als kind zei ik altijd dat ik 'verstrooide professor' wilde worden. Zover heb ik het niet gebracht maar ik ben wel afgestudeerd als bioloog.

6.  Ik ben een verschrikkelijke zoetekauw maar voel me schuldig over die ongezonde gewoontes. Vandaar dat je op deze blog de ene keer weer heel suikerrijke koekjes en taarten vindt en de andere keer de gezonde suikerarme varianten. Wint het engeltje in mij het of geef ik toch weer toe aan dat duiveltje? Het blijft een innerlijke strijd.

7. De achtergrond in m'n banner is een vierkant gehaakt lapje. Ik was van plan er een lappendeken mee te maken maar na 10 lapjes was ik't beu dus liggen ze er nog steeds. Heeft iemand een idee wat ik er dan wel mee kan maken?

Ik geef m'n award door aan:
Tante Tuut
De Merle
Moois van me
Sitske
Mama's Simple Life
Elza D.
Mama's Lap

Neem zeker een kijkje naar deze mooie en leuke blogs.



3 opmerkingen:

  1. Hallo Katrijn, bedankt voor de Stylish blogger Award, ik voel me vereerd! Ik heb vorige week al reeds geantwoord op de Award die ik kreeg van Cri-cri, zal jou er ook in vermelden en een linkje naar je leuke blog zetten.
    En verstrooide professor, ik ken dat symptoom ook af en toe, daarom schrijf ik alles op en maak plannetjes anders word ik kriegel.
    Geniet van je week en tot later.
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei! Nu moet ik eens serieus gaan nadenken over mezelf begrijp ik...
    Ik vind het heel erg leuk dat je mij ook hebt uitgekozen. Al begrijp ik het nog niet helemaal (ik blog nog maar sinds kort)
    Wel een leuk idee, zo kom je nog eens wat meer te weten van je collega-bloggers. Jouw stukje was erg grappig om te lezen. (nu ik nog...)
    Groetjes,
    Karin ---De Merle---

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blog ook nog maar kort, Karin. Dus ik dacht, laat ik mijn collega junior-bloggers eens in 't zonnetje zetten :). Ik kijk er al naar uit naar jou zeven weetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.