22-02-11

De allereerste taart met fondant







10 opmerkingen:

  1. Wow, ziet er lekker uit. En mooi, dat natuurlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Jullie zullen er vast van gesmuld hebben (of moeten het nog doen ? :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem mooi zeg! Wat zien taarten er toch altijd meteen professioneel uit met fondant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, ik kom bij jouw via Mamablogs.
    Maar je kunt het niet menen van de 'allereerste' taart...
    Het ziet er echt professioneel uit!
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt harstikke mooi! vooral die schaapjes zijn je van het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die ziet er goed uit! en dat voor de eerste keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed voor een eerste! Nu hopen dat er snel meer volgen.. Leuk om te doen, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze maakte ik rond kerstmis. En ja, het heeft gesmaakt. Sindsdien heb ik er nog een paar gemaakt. Kijk maar bij de pagina 'taarten'.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoiets gaan we dus de komende dagen proberen, omdat er 2 verjaardagen aankomen en er lactose-intolerantie meespeelt, lijkt fondant me de meest voor de hand liggende oplossing.

    Groetjes
    Tazke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.