25-02-11

De allereerste give-away!

Deze maand is het alweer een half jaar geleden dat ik mijn blog oprichtte. Na een ietwat trage start, ben ik nu ontzettend blij en verrast dat ik al aan 3000 pageviews geraakt ben, waarvan 1000 alleen al in de laatste maand! Ik ben niet alleen blij met jullie maar ook omdat ik door deze blog te maken, terug veel vaker creatief bezig ben en o wat heb ik er deugd van! In het begin had ik moeite om dingen te vinden om te posten en duurde het wel eens twee weken tot de volgende post. Nu kan ik niet eens kiezen welk project ik eerst zal posten.

Bij deze: dankjewel, lieve lezers.

In echte bloggerstijl, hoort bij deze 'halfverjaardag' een give-away.
Nu heb ik toevallig twee leuke ritstasjes gemaakt waar ik zelf weinig mee kan doen (hoe dat komt, lees je in de vorige post). Dus wil ik er iemand anders blij mee maken.

De give-away bestaat uit:
Een portemonneetje met 2 vakjes, groot genoeg voor wat kleingeld en bijv. een bankkaart.
Een iets groter make-up tasje (of waar je 't ook voor wil gebruiken), gevoerd met vilt en met twee binnenzakjes.


Je moet simpelweg een berichtje achterlaten onderaan deze post om mee te doen.

De winner wordt bekend gemaakt over 14 dagen op 11 maart.


 



36 opmerkingen:

  1. Proficiat met je halve verjaardag en je eigen labeltjes. Ze zijn mooi! En ik doe graag mee met je giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag zou ik ook meedoen met deze giveaway... super leuke dingen, zou het zelf niet kunnen maken hihi

    Groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe natuurlijk graag mee, en nog proficiat met je half jaar bloggen. het is verslavend he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ik doe ook mee
    mijn kleur is groen
    erg goed gedaan hoor
    gr.liduin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk he bloggen! Ik ervaar het precies zoals jij het beschrijft.

    En..ik ding graag mee naar de rits tasjes.

    Fijn weekend,groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, dat zou me meteen veel gepruts met ritsen besparen... :-)
    Alle zever op een stokske, thx voor je site!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Katrijn!
    en ik doe graag mee om deze prachtige tasjes te winnen.
    Groetjes,
    Karin ---De Merle---

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wil ook graag meedingen naar zo'n super leuke tasjes!
    grtjs
    Emy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met jouw blogverjaardag! Ik waag natuurlijk ook graag mijn kans voor jouw mooie tasjes!

    Nog veel blogplezier,
    flooke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Katrijn,
    Ik ding graag mee hoor. Myrthe zou het keileuk vinden. Proficiat met je site en ik geniet van je posts. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. natuurlijk waag ik graag mijn kans om je mooie tasjes te winnen! Proficiat met je halfverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je halfblogverjaardadg :)
    Ik waag ook graag m'n kans om je leuke tasjes te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. proficiat!!!!!!!!!! ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hierachter staatn een enthousiaste dochter aan te moedigen dat ik moet meedoen voor die sjieke tasjes, dus bij deze waag ook ik mijn kans.

    Toffe werkjes, lekkere taarten, op onze regelmatige bezoekjes mag je rekenen!

    Groetjes
    Tazke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk met 2 vakjes, heb ik zelf nog nooit gedaan. En ik zag al een lekker koekjesrecept op je blog staan. Ga zo eens verder rondsnuffelen. En ik doe graag mee voor de leuke tasjes natuurlijk! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke blog heb je, vind je taarten er echt fantastisch uitzien en smaken zullen ze ongetwijdeld! Ik ben je blog viavia tegengekomen, ik heb de Liebster Blog Award gekregen en heb deze al aan drie andere blogs doorgegeven, maar ik mag hem doorgeven aan maximaal vijf blogs, ik wil hem jou ook graag geven. Ik hoop dat je het leuk vindt. Ik ga je in ieder geval toevoegen in mijn blogpost van gisteren. Daar lees je meer over wat het inhoudt en hoe het werkt. Ik ga je volgen.

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations on your first half year!! Great giveaway! count me in please!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben wel benieuwd naar je volgende post om te weten te komen waarom je met deze tasjes niets aankan. Ik vind ze heel lief en leuk en zou wel weten waarmee ze te vullen ;-)
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jam, dat kan je lezen in de vorige post, niet de volgende. Dit is de link: http://thuisproject.blogspot.com/2011/02/zelfgemaakte-portemonneekes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een leuke blog! Ik ben hier via Annemarie's breiblog gekomen. Ik ben meteen volger geworden! En toen zag ik dat je een enorm leuke Give-Away hebt, nou laat ik daar ook maar meteen aan mee doen! Wat een leuke tasjes!!!

    Fijne zondag nog!
    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Uiteraard doe ik mee :-)
    Leuk hoor, je eerste Give-Away!!

    Veel groetjes -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk!
    ik doe graag mee, net volger geworden.
    Grtz Arike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee!!! leuk hoor!
    Groetjes Serajah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Altijd handig, zo'n leuke zakjes/tasjes, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel mooi en ik doe met plezier mee aan deze give away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een half jaar al en nu pas leer ik je blog kennen. Proficiat alvast, ik snuister straks eens je volledige blog door. En je give-away , daar doe ik graag aan mee. Ritstasjes zijn altijd handig om te gebruiken, vind ik.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuk! Ik doe graag mee met je give away! Komen zeker tot hun recht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk zeg, zo'n setje. ik doe graag mee!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi setje en helemaal in mijn lievelingskleuren, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuk, zo een klein ritstasje zou van pas komen om alle winkelkaarten in te verzamelen.
    Ik doe dan ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een mens kan nooit genoeg tasjes hebben :) Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is heel mooi gemaakt...ben net op zoek naar een vervangportemonnee, want de mijne heeft een kapotte rits... :(
    Dus...I wanne join!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.