28-02-11

Budgetvriendelijk verjaardagsfeestje deel 3: tutorial dinopoten

Allereerst wil ik de nieuwe volgers welkom heten en jullie bedanken voor alle fijne reacties. Ik word er helemaal blij van. Ik ga zeker jullie blogs eens bewonderen.

Het laatste deel van het dinofeestje gaat over de dinosaurusrace. Ik maakte dinopoten die de kinderen onder hun voeten konden vastmaken om een race mee te doen.

En zo maak je ze zelf:

Je hebt nodig:
pootafdruk
karton
elastiek
knutsellijm

Aan de slag:
* Klik op: pootafdruk om de afbeelding op A4 formaat te downloaden. De pootafdruk ziet er zo uit:


* Druk de pootafdruk vier keer af voor een race per twee of vaker als je met meer kinderen tegelijk wil racen.
* Kleef de print op een stuk karton
* Knip de pootafdruk uit.
* Maak twee gaatjes op de plaats van de rondjes
* Bevestig elastiek door de gaatjes en maak vast met een knoopje.

Klaar om te racen?
Drie ... twee ... één ... START!




1 opmerking:

  1. Gewèldig! Het zal een dolle boel zijn geweest op dat feestje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.