14-01-11

Servicebericht

Vandaag heb ik mij geamuseerd met alle kleine schoonheidsfoutjes weg te werken op mijn blogje en het gebruiksgemak te verhogen. Gepruts met HTML en zo. Het lijkt eerder chinees.
Dit is er veranderd:

Weg lijntje!
 'T zal jullie wel niet opvallen maar rond m'n ingekaderde fotootjes stond telkens nog zo'n lelijk lijntje dat ik maar niet weg kreeg. Een paar ééntjes in nullekes veranderd ergens daar in die warboel van dat chinees. En kijk, nu niks meer!

     
    Hallo knoppen!
    Zie je ze, daar bovenaan rechts?
      Deze is een link naar mijn facebookpagina. Klik op 'vind ik leuk' en je zal in facebook een berichtje zien telkens er wat nieuws staat op de blog.

      Deze opent je mailaccount. Stuur me een mailtje en dan hou ik je per email op de hoogte.

      Klik op het RSS-icoon als je mijn berichtjes met een RSS lezer wil lezen. Meer info over RSS vind je hier. Handig als je veel verschillende blogs volgt. Ik ben telkens weer verrast als ik tussen posts van de duizend-en-één creatieve blogs die ik volg, mijn eigen berichtje zie staan.

      Verwante onderwerpen
      Onder elk bericht krijg je suggesties van eerdere berichtjes die je vast ook leuk vindt. Neem eens een kijkje.

      Korte reacties
      Als prille blogger is het fijn om van jullie te horen hoe ik het er van af breng. Alle feedback is welkom. Klik onder aan het bericht op 'x reacties' en laat zelf een woordje achter. Je kan ook de korte reactieknoppen gebruiken. Vind je de post 'mooi', 'boeiend', toch maar 'saai' of denk je spontaan dat 'wil ik ook' maken, vink het aan!

      Hey, heb je al van 'Het Thuisproject' gehoord?
      Als bescheiden Belg valt me deze oproep niet makkelijk. Ik zou 't leuk vinden om wat meer bezoekers over de 'vloer' te krijgen. Vind je m'n blog leuk, vertel het dan even verder. Deel de link eens op facebook en zo...

      groetjes

      2 opmerkingen:

      1. dank je wel voor je reactie bij 'deze is ook leuk' ik ga zeker van je aanbod gebruik maken en een link naar je blog plaatsen.

        groetjes, Dymphie

        BeantwoordenVerwijderen

      Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.