05-01-11

De Zsa Mask

In de vorige post dragen mijn kruimeldiefjes leutige mutsjes. Ze zijn gemaakt naar een patroon van Mme Zsa Zsa. Ik volg haar blog al een tijdje. Een aanrader.

Het patroon voor de Zsa Mask vind je hier: zsa-mask.



Wat zo leuk is aan de Zsa Mask is de eenvoud er van. Eén avond breien (voor de tv gewoonlijk) en 't is klaar. Ik vind ze zelf het mooiste gemêleerd met twee kleuren. Dat kan met tweekleurig breigaren maar ook door twee draden met verschillende kleur samen te breien.

Net door die eenvoud is het zo'n succes bij mijn schatjes. Door het gebrek aan specifieke details moeten ze hun eigen fantasie laten werken en die hebben ze in overvloed. Kruimeldief, spiderman, megamindy of de plaatselijke superheld "poesmans", het kan allemaal.

Met het randje opgerold is de Zsa Mask een gewone wintermuts. Mijn oudste, die zelfs bij -10 z'n winterspullen steeds 'kwijt' geraakt in die 2 meter tussen de halkast en de voordeur, loopt nu braafjes mét muts rond.











Heeft mijn project jou geïnspireerd om je eigen project te maken? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Mail me een foto door of laat een link achter naar je eigen blog en vergeet niet terug te linken naar mijn blog .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.