28-01-11

Een sjaal, een muts en nog een sjaal

Ik kan altijd nog wel een sjaal extra gebruiken, lijkt het. Tenslotte heb ik er nog maar in negen kleuren. Schoenen dat zegt me niet veel, maar sjaals!

Uiteraard zijn die van in de winkel veel te saai dus moeten ze wat opgefleurd worden. Hier zie je de blauwe sjaal die ik verfraaid heb met organza bloemen uit Blokker. De tweede sjaal heb ik zelf gebreid. Met breinaalden nr. 15 en vier draden tegelijk, was dat zo gepiept.
De muts heb ik zo gekocht en er paarse bloemen bij gehaakt.  Zo kleurt ze mooi bij m'n paarse handschoenen en andere paarse sjaals. Sjaals, in 't meervoud. Ik heb drie verschillende tinten paarse sjaals...


Wat denk je van mijn hal?
Ik heb met een zelfgemaakt sjabloon een figuur op de muur geschilderd met glanzende heldere lak. De kapstok bestaat uit 8 haakjes en een onbehandeld houten molure. Onder de kapstok kreeg de muur een laag met dezelfde lak zodat vieze handjes en vuile moddervegen er makkelijk af te wassen zijn.


 

Heeft mijn project jou geïnspireerd om je eigen project te maken? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Mail me een foto door of laat een bericht achter met een link naar je eigen blog. Vergeet niet terug te linken naar mijn blog .

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog heb jij! Ik ga zeker nog even rondneuzen want je projecten met recepten kan ik zeker gebruiken;) Via mamablogs ben ik bij je blog terecht gekomen. Ik wil je blog zeker volgen, alleen kan ik helaas het volgen knop niet vinden.

    Sher
    simplysher-simplyhappy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel!

    Ik vond de 'volgen' knop niet zo mooi dus had ik hem veranderd in de google knop (naast de blauwe facebook en oranje RSS knop. Misschien toch niet zo'n goede zet ;). Ik zal m'n knop terug aanpassen maar met die google knop kan het dus voorlopig ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.