01-10-10

Oud wordt nieuw

Voor
Er staat hier nog een kastje.

Een oud onhandig ding van Ikea in goedkoop uitziend zwart met houtfineer. Ooit gekocht om mijn grote schat z'n uitgebreide cd-collectie in te bewaren.  De cd's zijn geript, de muziek heeft een veel kleiner plaatsje gevonden op de harde schijf. De orginelen zitten in dozen op zolder. Maar wat doen we met dat ding?

Hergebruiken natuurlijk!

Met wat kastpapier en nieuwe deurknoppen krijgt het zo een tweede leven, als stofjesvoorraadkast deze keer. Niet echt goedkoop maar 't is het waard. Ben ik weer een klein stapje dichter bij een gezellige opgeruimde slaapkamer.

Het overschotje kastpapier fleurt een effen wit dienblad op. Past het er meteen mooi bij in m'n leeshoek.
Na




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Laat hier een berichtje achter voor mij.